reisspullenhuren.nl
Helpcentrum

ALGEMEEN

​STAP 1: ZOEK & HUUR
Reserveer je gewenste reisartikel via het online formulier op onze website.
Nadat wij je reservering hebben ontvangen. Ontvang je van ons een factuur met hierop de huur- en betaalgegevens.
Soms vragen we je eerst nog om wat meer informatie om er zeker van te zijn dat we het juiste huurproduct aan je leveren. Na betaling van de factuur is het reisartikel definitief voor jou gereserveerd.
Betaal je niet binnen 14 dagen? Dan vervalt je reservering.

STAP 2: VERZENDING
We verzenden jouw huurartikel naar je huis- of vakantieadres. Bij een huurperiode van 3 weken of langer versturen we altijd GRATIS.
Wil je jouw huurproduct ophalen? Dat mag ook!
Je kunt ons vinden in Roelofarendsveen.

STAP 3: GA OP AVONTUUR!

STAP 4: STUUR JE REISARTIKEL RETOUR
Stuur het reisartikel in de meegeleverde verpakking weer retour. Je krijgt van ons duidelijke instructies voor het retoursturen.
Binnen 5 werkdagen na retourontvangst op onze locatie storten we de betaalde borg terug.

Als je vakantie door omstandigheden niet door kan gaan dan kun je de huurovereenkomst gewoon annuleren. Wij hanteren de volgende voorwaarden:

–  Wij brengen niets in rekening bij annuleren langer dan 21 dagen voor de overeengekomen ingangsdatum. 

Wij vervangen regelmatig onze reisspullen! Is het huren van het reisartikel goed bevallen en wil je het van ons overnemen? Mail ons (info@reisspullenhuren.nl) en wij geven je de prijs waarvoor je het artikel eventueel van ons kunt overnemen (afhankelijk van beschikbaarheid).

Fantastisch! Vertel ons welk artikel wij zouden moeten verhuren. Een reishoes voor de kinderwagen, skikleding, kampeerspullen? Stuur je e-mail met suggesties naar info@reisspullenhuren.nl.

Onze reisartikelen komen standaard GRATIS jouw kant op bij een huurperiode langer dan 3 weken.

Bij een huurtermijn korter dan 3 weken rekenen we wel verzendkosten. De prijs die we rekenen kun je vinden bij het betreffende reisartikel.

We versturen onze producten ook naar buurland België. Hiervoor rekenen we € 10,00 extra. Houdt er bij het kiezen van de gewenste ingangsdatum  wel rekening mee dat verzending wat langer kan duren (we zijn afhankelijk van PostNL).

Afhalen op onze locatie in Roelofarendsveen is ook mogelijk. Geef dit aan bij het maken van je reservering. Afhalen kan 1 dag voordat de huurperiode ingaat. Terugbrengen kan uiterlijk op de eerste dag na de laatste huurdag. 

We vesturen je reisartikel waar je maar wilt. Een PostNL punt, je vakantieadres (in NL of België) of het adres van je buren. 

Gemakkelijk! Wij leveren het huurartikel in een een verpakking die je ook weer kunt gebruiken voor retourneren. Volg de instructies in uw doos voor eenvoudig retourneren.

Wij versturen het huurartikel altijd 2 dagen voordat de huurperiode begint. Wil je nog meer zekerheid inbouwen? Kies dan een eerdere ingangsdatum.
Zodra we het huurartikel verzenden krijg je hierover van ons bericht. Je ontvangt dan ook een trackingcode waarmee je het artikel kunt volgen.

De borg wordt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen nadat u de gehuurde artikelen heeft ingeleverd, weer naar u bankrekening teruggestort.

Bij ernstige vuiligheid, schade of complete vermissing van het huurartikel wordt de borg gedeeltelijk of volledig ingehouden.

Hoe eerder hoe beter. Het is altijd raadzaam om je reservering zo vroeg mogelijk vast te leggen. We hebben genoeg voorraad maar in de vakantieperiodes en rond de feestdagen kan het druk zijn.

Wil je liever last-minute reserveren? Dat kan ook. Houdt er dan wel rekening mee dat we pas verzenden nadat we je betaling hebben ontvangen.

Na ontvangst van je reserveringsaanvraag controleren we beschikbaarheid en ontvang je van ons binnen 24 uur een bevestiging van je aanvraag met een prijsopgave en een factuur met betaalinstructies.

Na betaling van de factuur is het reisartikel definitief voor jou gereserveerd. Blijft betaling achterwege? Dan vervalt de reservering.